פולקסווגן אטלס

ה SUV המפנק של פולקסווגן במגוון רמות גימור מפוארות!

הכירו את רכב הפנאי הגדול והמהודר של פולקסווגן – אטלס. יותר מקום למשפחה, לחברים ואפילו לחיות המחמד. כל האיכות של דגמי מותג VW הנחשקים מוגשת בסגנון אמריקאי: מרווח, מפנק וחזק יותר מאי פעם.

אפשר לבחור בין שתי גרסאות מרכב מרתקות: תצורת SUV קלאסית, גדולה ומרווחת. תצורת “קרוס” הספורטיבית למראה ויוצרת מראה יותר דינאמי לרכב הפנאי המהודר. בשני המקרים מדובר ברכב פנאי עם איכויות גבוהות וחווית נהיגה השמורה למותגי הפרמיום המובילים.

אפשר לבחור בין שני מנועים: טורבו בנזין 2.0ל’ המפיק 235 כ”ס ו-35 קג”מ או v6 אטמוספרי בנפח 3.6ל’ המפיק 276 כ”ס ו-36 קג”מ באופן זורם וחלק במיוחד. תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים עם יכולת פיקוד ידנית מעביר את הכוח למערכת הנעה כפולה קבועה מפורסמת: 4motion של פולקסווגן. מערכת ההנעה החכמה הזו מנתבת את כוח המנוע לגלגלים בעלי האחיזה העדיפה. בנוסף בורר מצבי נהיגה מאפשר לנהג לבחור בין ארבע הגדרות כביש שונות וגם שלוש הגדרות שטח.

ממשק מולטימדיה מתקדם עם מסך 8 אינץ’ מבטיח קישוריות מלאה, צימוד בלוטות’ לשני טלפונים במקביל וכמובן שליטה במערכת השמע מבית FENDER עם 12 רמקולים (ברמת אבזור EXECLINE). פריטי אבזור כמו לוח מחוונים דיגיטלי, גג שמש פנורמי, סייען חניה אוטומטי ומערך מצלמות 360 יימצאו ברמת האבזור הגבוהה.

חבילת הבטיחות המקיפה כוללת 6 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. כאשר לגרסת ה-3.6ל’ מצטרפות גם מערכות תיקון סטיה מנתיב, קורא תמרורים והחלפת אורות אוטומטית.

המחיר שלנו

החל מ- 2,990 ש"ח בחודש

איילון מוטורס מומחים בפתרונות מימון וליסינג! לפרטים נוספים צרו קשר

*המחיר החודשי המוצג כפוף למקדמה (אלא אם צויין ‘ללא מקדמה’) ולתשלום בסוף תקופת המימון. בכפוף לאישור הגוף המממן. המחיר אינו כולל אגרת רישוי ותוספות. זמינות הרכבים למסירה מיידית משתנה על בסיס יומי ובהתאם למלאי החברה. המחיר המוצג עשוי להשתנות עקב שינויי ריבית תקופתיים, המחיר הסופי ייקבע בהתאם לריבית הנקובה ביום רכישת הרכב. ייתכנו שינויים קלים במפרט בהתאם למועד ההזמנה או לרמת הגימור. מפרט זה אינו מהווה מצג מחייב, התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם בהקדם

קבלו הצעת מחיר עבור

פולקסווגן אטלס