מוסטנג מאך E חשמלית

דגם חשמלי חדש מבית מוסטנג, עמוס בטכנולוגיות מתקדמות!

האייקון של פורד עכשיו גם חשמלי ומלהיב יותר מתמיד. רכב הספורט המיתולוגי של פורד, MUSTANG, מתייצג לעידן חדש עשיר בטכנולוגיות קצה, מערכת הנעה חשמלית רבת עוצמה וחבילות אבזור ובטיחות מובילות.

גרסת פרימיום של פורד מוסטאנג מאך E כוללת מנוע חשמלי אחורי המפיק 290 כ”ס ו-44 קג”מ. סוללת ליתיום-יון בעלת קיבולת עצומה של 91\70 קוט”ש מנוהלת על ידי מערכת חכמה שבעזרתה ניתן להגיע לטווח של עד 488 קילומטרים ובדרך להינות מביצועים עוצרי נשימה וחווית נסיעה בזכות בורר מצבי נהיגה בשליטה מלאה של הנהג.

חבילת האבזור המהודרת כוללת מערכת שמע פרמיום מבית B&O, מסך מולטימדיה אנכי עצום במידה של 15.5 אינץ’ עם ממשק מתקדם של קארפליי ואנדרואיד אוטו. לוח מחוונים 10.2 אינץ’ מול עיני הנהג מציג מידע חיוני ומשנה את הצבעים ואת חווית הצליל בהתאם למצב הנהיגה הנבחר: חסכוני, ספורטיבי או רגיל. המושבים הקדמיים מחוממים ועם כיוון חשמלי, תאורת אוויר במגוון צבעים, בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, דלת תא מטען חשמלית ועוד.

חבילת הבטיחות מקיפה וכוללת 9 כריות אוויר כולל כרית אוויר נוספת בין הנהג לנוסע שלידו, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב ושלל מערכות סיוע לנהג ובטיחות אקטיביות לצד דירוג גבוה ביותר במבחני ריסוק שיחד, הופכים את מוסטאנג מאך E לאחת המכוניות החשמליות הבטוחות ביותר על הכביש.

המחיר שלנו

החל מ- 2,490 ש"ח בחודש

איילון מוטורס מומחים בפתרונות מימון וליסינג! לפרטים נוספים צרו קשר

*המחיר החודשי המוצג כפוף למקדמה (אלא אם צויין ‘ללא מקדמה’) ולתשלום בסוף תקופת המימון. בכפוף לאישור הגוף המממן. המחיר אינו כולל אגרת רישוי ותוספות. זמינות הרכבים למסירה מיידית משתנה על בסיס יומי ובהתאם למלאי החברה. המחיר המוצג עשוי להשתנות עקב שינויי ריבית תקופתיים, המחיר הסופי ייקבע בהתאם לריבית הנקובה ביום רכישת הרכב. ייתכנו שינויים קלים במפרט בהתאם למועד ההזמנה או לרמת הגימור. מפרט זה אינו מהווה מצג מחייב, התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם בהקדם

קבלו הצעת מחיר עבור

מוסטנג מאך E חשמלית