ג’יפ רנגלר סהרה

רכב השטח הטוב בעולם ברמת גימור SAHARA המפנקת!

אם אתה לא מאלה שנוסעים עם העדר, ג’יפ רנגלר על מערך היכולת הנרחב שבו, הוא הפתרון בשבילך. הרכב שבמשך 80 שנים הוא אמת המידה להרפתקאות, תעוזה ופריצת מוסכמות, מגיע עתה גם במהדורת “סהרה” מהודרת ומאובזרת בעושר הראוי למותג פרמיום.

את הכוח מספק מנוע טורבו-בנזין עוצמתי וקל משקל בנפח 2.0 ל’ המפיק לא פחות מ-270 כ”ס ו-41 קג”מ. הכוח יורד למערכת ההנעה המשוכללת דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים. כל הרנגלרים מצוידים במערכת הנעה כפולה קשוחה במיוחד וגם כאן הסהרה מצויד בדור השלישי של סרני DANA העמידים וכן בתיבת העברה המאפשרת לנהג לשלוח את הכוח לגלגלים האחוריים או לכולם לפי הצורך ולפי תנאי השטח המשתנים.

חבילת סהרה המהודרת כוללת מסך מגע 8.4 אינץ’ עם ממשק קארפליי ובלוטות’ מקורי, מערכת שמע פרמיום מבית ALPINE, תאורת אווירה אדומה, גג קשיח ופריק בצבע המרכב, בקרת אקלים אלקטרונית, חימום למושבים קדמיים, גריל JEEP מעוטר, שמשות כהות מאחור ועוד אבזור נוחות רב (בחלק מהדגמים).

בצד הבטיחות מצויד ג’יפ רנגלר ב-4 כריות אוויר, תאורת יום אוטומטית, עוגנים למושבי בטיחות לילדים, ניטור שטח מת ומערכות בקרת יציבות, בקרת משיכה וסיוע לזינוק בעליה.

ג’יפ רנגלר סהרה הוא הדגם המדויק ביותר למי שמחפש רכב שטח עוצמתי אבל לא מוכן להתפשר על איכות החיים בכביש ובעיר.

המחיר שלנו

החל מ- 2,990 ש"ח בחודש

איילון מוטורס מומחים בפתרונות מימון וליסינג! לפרטים נוספים צרו קשר

*המחיר החודשי המוצג כפוף למקדמה (אלא אם צויין ‘ללא מקדמה’) ולתשלום בסוף תקופת המימון. בכפוף לאישור הגוף המממן. המחיר אינו כולל אגרת רישוי ותוספות. זמינות הרכבים למסירה מיידית משתנה על בסיס יומי ובהתאם למלאי החברה. המחיר המוצג עשוי להשתנות עקב שינויי ריבית תקופתיים, המחיר הסופי ייקבע בהתאם לריבית הנקובה ביום רכישת הרכב. ייתכנו שינויים קלים במפרט בהתאם למועד ההזמנה או לרמת הגימור. מפרט זה אינו מהווה מצג מחייב, התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם בהקדם

קבלו הצעת מחיר עבור

ג’יפ רנגלר סהרה