ג’יפ קומפאס פלאג-אין

רכב פנאי-שטח מבית JEEP בגרסה היברידית נטענת!

כל הייחוד, האיכות והיכולת המרשימה של מותג JEEP בחבילה קומפקטית שתגרום לך לרצות לפרוץ את הגבולות. ג’יפ קומפאס פלאג אין הייבריד בעל מערכת הנעה מתקדמת היברידית נטענת עם טווח 100% חשמלי של עד 47 קילומטרים ועוד שלל מערכות מתקדמות לנסיעה בשטח ושיפור הבטיחות.

ג’יפ קומפאס פלאג אין הוא הסמן הימני של סגמנט C SUV עתיר התחרות. בין היחידית שעדיין נאמנים למורשת של JEEP כמותג וליכולת הרבה המגיעה עם מערכת 4X4 חכמה ומתקדמת המאפשרת לנהג לעשות יותר עם הרכב שרכש.

מערכת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין מתקדם המפיק 180 כ”ס ומנוע חשמלי עם 60 כ”ס לתפוקה משותפת של 240 כ”ס וכ-33 קג”מ. תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים מורידה את הכוח לגלגלים הקדמיים בעוד שההנעה האחורית היא חשמלית מלאה. על כל זה פוקדת מערכת selec terrain המתקדמת של JEEP המתאמת בזמן אמת את חלוקת הכוח בין כל הגלגלים וגם מאפשרת לנהג לבחור את מפת הניהול המתאימה ביותר לפי סוג השטח שבו הוא נוהג.

מאחר שמדובר ברכב PHEV או 4XE כפי שמכונה על ידי JEEP, מצויד הקומפאס בסוללת ליתיום בעלת קיבולת גדולה ויכולת להיטען מרשת החשמל או מאיחזור אנרגיה בעת הנסיעה. הסוללה הגדולה יחד עם המנוע החשמלי החזק מאפשרים טווח חשמלי של עד 47 קילומטרים וסיוע חשמלי בשיוט של עד 135 קמ”ש. התוצאה היא חסכון אדיר בהוצאות הדלק באמצע השבוע ושחרור מלא מחרדת הטווח בנסיעות ארוכות בזכות מנוע הבנזין.

באותן נסיעות ארוכות תהנו מלוח מחוונים דיגיטלי מלא וצבעוני במידה של 10.25 אינץ’, ממשק מולטימדיה מתקדם עם קארפליי ואנדרואיד על מסך 10.1 אינץ’, ריפודי עור שחורים, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים דו-אזורית ומפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה מבלי להוציאו מן הכיס. זאת לצד אבזור יוקרתי כמו חישוקי 19 אינץ’, מסילות גג בכרום, חלונות אחוריים כהים ואפילו גלגל הגה מרופד עור ומחומם לאותם ימי הרפתקאות בצפון המושלג.

המחיר שלנו

החל מ- 1,990 ש"ח בחודש

איילון מוטורס מומחים בפתרונות מימון וליסינג! לפרטים נוספים צרו קשר

*המחיר החודשי המוצג כפוף למקדמה (אלא אם צויין ‘ללא מקדמה’) ולתשלום בסוף תקופת המימון. בכפוף לאישור הגוף המממן. המחיר אינו כולל אגרת רישוי ותוספות. זמינות הרכבים למסירה מיידית משתנה על בסיס יומי ובהתאם למלאי החברה. המחיר המוצג עשוי להשתנות עקב שינויי ריבית תקופתיים, המחיר הסופי ייקבע בהתאם לריבית הנקובה ביום רכישת הרכב. ייתכנו שינויים קלים במפרט בהתאם למועד ההזמנה או לרמת הגימור. מפרט זה אינו מהווה מצג מחייב, התמונות להמחשה בלבד. ט.ל.ח

השאירו פרטים ויועץ יחזור אליכם בהקדם

קבלו הצעת מחיר עבור

ג’יפ קומפאס פלאג-אין